فرمالیته اقتصادی-استودیو معین-کرج
پکیج طلائی عروس - استودیو معین کرج
فیلم و عکس مراسم - استودیو معین کرج
عکاسی آتلیه کودک-استودیو معین کرج
باغ عکاسی کودک شهریار
فرمالیته اقتصادی-استودیو معین-کرج

شرایط عکس برای ثبت نام لاتاری آمریکا

دریافت گرین کارت از طریق لاتاری برای بسیاری از افراد یکی از رویاهای بزرگ زندگی است. با این حال، فرایند ثبت نام لاتاری بسیار پیچیـده است و برای رسیـدن به هدف نهایی، شما باید شرایط و مقررات مربوط به این فرایند را به دقت بشناسید. در این مقاله، شرایط عکس لاتاری آمریکا را بررسی می‌کنیم. این آموزش به شما کمک می‌کنند تا عکس‌های مناسبی برای درخواست خود بگیرید و در نتیجه، فرایند دریاف ت ثبت نام لاتاری خود را با موفقیت پشت سر بگذارید.

حجم و سایز عکس

در اولین مرحله، شما باید عکس‌هایی با حجم و سایز مشخص را برای درخواست خود گرفته و آنها را به سامانه ثبت نام ارسال کنید. در فرایند ثبت نام باید فایل عکس همسر و فرزندان سرپرست خانواده ( در صورت متاهل بودن) در سایت آپلود نمایید. علاوه بر این، حجم عکس ها باید کمتر از ۲۴۰ کیلوبایت باشد.

 

نورپردازی

نورپردازی یکی از عوامل مهم در کیفیت عکس است. برای گرفتـن عکس‌های مناسب، شما باید در مقابل یک پس زمینه ساده و کاملا سفید قرار بگیرید و همچنین در نور مناسبی قرار بگیرید. شما باید از نورهای شدید و یا تیره و نامناسب برای عکس‌برداری اجتناب کنید.

لباس‌ها

لباس‌هایی که در عکس خود استفاده می‌کنید نباید دارای رنگ چشمگیر یا کامل بی رنگ باشند و هیچ الگو و یا طرحی نداشته باشند. همچنین لباس‌های شما نباید نشان دهنده ملیت یا اعتقادات خاصی باشند.

حالت صورت

در عکس خود باید بدون لبخند و عینک باشید. اگر در عکس خود لبخند بزنید یا عینک بگذارید، عکس شما پذیرفته نخواهد شد. البته استفاده از عینک طبی در عکس موردی ندارد.

پس زمینه

پس زمینه عکس شما باید کاملا سفید باشد و بدون هیچ گونه شئ دیگری در آن باشد. اگر پس‌زمینه شما به هر دلیلی نامناسب است، شما می‌توانید از پس‌زمینه سفید برای عکس خود استفاده کنید.

عکس‌های جدید

شما باید از عکس‌های جدیدی برای درخواست خود استفاده کنید. عکس‌های قدیمی شما ممکن است کیفیت مناسبی نداشته باشند و این موضوع می‌تواند باعث رد درخواست شما شود. همچنین در صورت دیده شدن تغییر در چهره شما نسبت به عکس استفاده شده در فرایند ثبت نام پس از برنده شدن، ممکن است ویزای شما توسط سفارت رد شود پس بهتر است برای جلوگیری از مشکلات احتمالی عکس جدید در سایت آپلود کنید.

در نهایت، لازم به ذکر است که برای ثبت نام لاتاری آمریکا، شرایط و مقررات مربوط به عکس‌گرفتن بسیار مهم هستند و باید به دقت آن‌ ها را رعایت کنید

نکته‌ ی مهمی که باید در خصوص این عکس به آن توجه کنید، این است که چون این تصویر از اهمیت بسیاری برخوردار است، بهتر است به یک آتلیه مجرب و حرفه ای مراجعه نمایید. 

اگرچه، هزینه‌ عکاسی با کیفیت معمولاً بیشتر از هزینه‌ی عکاسی عادی است، اما با توجه به اینکه برنده شدن در لاتاری یک فرصت بسیار مهم برای اقامت و کار در آمریکاست، هزینه‌ بیشتر برای عکاسی با کیفیت می‌تواند بهترین سرمایه‌گذاری شما در این راه باشد.

بنابراین، برای اطمینان از قبولی درخواست لاتاری گرین کارت، بهتر است از عکاسی‌های معتبر و با تجربه استفاده کنید. شما میتوانید برای تهیه عکس لاتاری به یکی از عکاسی های معتبر و مجرب آفیشگاه مراجعه نمایید.
همچنین میتوانید برای اطلاع از نحوه ثبت نام لاتاری یا رزور ثبت نام لاتاری کلیک نمایید.

عروس
عروس و جشن
عکاسی خانواده
خانواده بارداری نوزاد کودک
تصویر برداری پرتره و هنری
پرتره و هنری
لگو خدمات عکس پرسنلی
پرسنلی
صنعتی و تبلیغاتی
صنعتی و تبلیغاتی
سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

به وبسایت ما خوش آمدید ، در خبرنامه ما ثبت نام کنید

با ثبت نام در خبرنامه وبسایت ما ، از اخبار و تخفیف ها مطلع شوید

[mc4wp_form id="74"]

از اخبار و تخفیف های وبسایت ما خبردار شوید

سایدبار