فرمالیته اقتصادی-استودیو معین-کرج
پکیج طلائی عروس - استودیو معین کرج
فیلم و عکس مراسم - استودیو معین کرج
عکاسی آتلیه کودک-استودیو معین کرج
باغ عکاسی کودک شهریار
فرمالیته اقتصادی-استودیو معین-کرج

کافه های فوق العاده برای عکاسی در تهران

کافه ها مکان های جالب و همه پسندی هستند که هر کدام در یک منظور، خاص تر طراحی شده اند. برای مثال کافه کتاب، کافه گیم، کافه هنری، کافه دانشجویی، کافه سنتی و…

در این بین کافه هایی هم هستند که صرفا برای عکاسی طراحی نشده اند. اما محیط آن ها شرایطی را برای عکاسی فراهم کرده که خیلی از آن ها بخاطر همین محیط زیبا و خاص و خدمات دهیشان مشتریان زیادی دارند. شما می توانید هم از بودن در محیط این کافه ها لذت ببرید و هم همانجا با گوشی موبایلتان عکس های زیبایی از خودتان بگیرید که آن ها را در صفحات مجازی یا تصاویر پروفایلتان به اشتراک بگذارید.

در این مطلب چند کافه فوق العاده در تهران را برای عکاسی به شما معرفی می کنیم:

کافه باکارا

کافه باکارا یکی از کافه های قشنگ و خاص تهران است که در حوالی تئاترشهر قرار دارد. این کافه با دکوراسیون و فضای نوستالژی خود محیط زیبایی برای عکاسی چه در روز و چه در شب است. حوض آبی رنگ بزرگ در وسط حیاط کافه، تلویزیون قدیمی، تلفن های همگانی قدیمی، تاب چوبی و توپ های راه راه پلاستیکی اطراف حوض از دکورهای جذاب این کافه هستند که می توانید آن ها را در پس زمینه یا بخشی از عکستان استفاده کنید.

این کافه در بیشتر مناسبت ها و زمان های خاصی از روز شلوغ است و مشتریان زیادی دارد. اگر ترجیح می دهید عکستان خلوت باشد یا فرصت بیشتری برای عکاسی داشته باشید، در ساعات اول روز و خارج از زمان ناهار یا شام به کافه بروید.

کافه گودو گل یاس

کافه گودو کافه ای با دکوراسیون سنتی و قدیمی است که در عین حال هم زیباست و هم بخش هایی از آن به طریق جالبی ظرفیت خلق عکس های خلاقانه ای دارد. حیاط کاشی کاری، حوضی تزیین شده با ظروف قدیمی، نمای آجری ساختمان و فضای داخلی کافه که با رنگ های آبی و سفید دیوارها آرامش و جذابیت خاصی به این کافه داده است. این کافه درست شما را به یاد خانه های قدیمی دهه ۶۰ می اندازد.

همچنین غذاها و خوردنی های تماما ایرانی که در ظروف سنتی مانند کاسه های گل قرمزی، سینی روحی و فنجان های کمرباریک صرف می شوند هم می توانند بخشی از خلاقیت شما برای عکاسی باشند.

کافه ویکولو

فضا و دکوراسیون کافه ویکولو کمی با دو کافه قبل تفاوت دارد. کافه ویکولو که با طراحی مدرن تر محبوب و مورد پسند جوان هاست، به کافه ایتالیا هم مشهور است. زیرا طراحی این کافه مانند کافه های خیابانی در ایتالیاست که بودن در این محیط به شما همان حس را هم می دهد.

نمای سنگ سفید و طراحی مدور، مجسمه های سنگی، برج ساعت، سنگ فرش، چراغ های خیابانی و سایه بان ها این کافه را به محیطی خاص و شیک تبدیل کرده اند. که شما را به دهه ۹۰ در ایتالیا می برد. طوری که کسی باور نکند عکس هایتان را در کافه ای در تهران گرفتـه باشید.

اما لازم به ذکر است این کافه از کافه های پر رفت و آمد و بسیار شلوغ تهران محسوب می شود که افراد زیادی برای دیدن آن به آنجا می روند. برای عکاسی بهتر سعی کنید در ساعت های خلوت تر به کافه بروید.

کافه روف لانژ

کافه روف لانژ یک کافه با نمای شیشه است که به دلیل بالاتر بودن کافه از ساختمان های اطراف، حس می کنید کل شهر زیر پای شماست. این کافه برای عاشقان آسمان آبی و عکاسی با ابرها محیط رویایی است. زیرا سقف کافه تماما از شیشه است و می توانید ژست های خلاقانه و هنری زیادی با آسمان داشته باشید. همچنین در فصولی که باران می بارد هم این کافه می تواند محیط جذابی برای عکاسی باشد.

بخش زیادی از این کافه برای روشن شدن از نور طبیعی آفتاب استفاده می کند. که همین هم برای داشتن عکس های ساده تر یا سلفی های طبیعی بسیار ایده خوبی است.

کافه مووان

کافه مووان یا کافه صورتی از کافه های خاص با طراحی عجیب و اسرار آمیز در تهران است. اکثر دکوراسیون این کافه با لامپ های نئونی، مجسمه های عجیب، آینه ها، وسایل راه راه و شطرنجی و تکه های ابر شکل روی سقف تزئین شده. فضای این کافه آن قدر اسرار آمیز است که عکس هایی که در آن گرفتـه شود حس حضور در سرزمین عجایب را به شما می دهد.

دکور این کافه برای گرفتـن عکس های پروفایل، پرتره و دوستانه کاملا مناسب و خاص است. می توانید سلفی های جالبی در کافه مووان از خودتان بگیرید.

کافه گل صورتی

این کافه به معنای حقیقی تماما صورتی و گل گلی است. از نمای بیرونی ساختمان گرفتـه تا میز و صندلی ها، کمد ها، تاب، بادکنک ها و حتی خوردنی هایی که در این کافه سرو می شوند به رنگ صورتی هستند. همچنین بخش زیادی از این کافه با گل های طبیعی تزیین شده اند. که حس شادابی بسیاری را به عکس هایی که در این کافه می گیرید، تزریق می کند.

کافه گل صورتی می تواند برای عکاسی تولد هم مکان بسیار زیبا و دخترانه ای باشد.

اگر این مطلب برای شما مفید بود، ۱۰ لوکیشن عکاسی رایگان در کرج را هم بخوانید.

عروس
عروس و جشن
عکاسی خانواده
خانواده بارداری نوزاد کودک
تصویر برداری پرتره و هنری
پرتره و هنری
لگو خدمات عکس پرسنلی
پرسنلی
صنعتی و تبلیغاتی
صنعتی و تبلیغاتی
سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

به وبسایت ما خوش آمدید ، در خبرنامه ما ثبت نام کنید

با ثبت نام در خبرنامه وبسایت ما ، از اخبار و تخفیف ها مطلع شوید

[mc4wp_form id="74"]

از اخبار و تخفیف های وبسایت ما خبردار شوید

سایدبار