فرمالیته اقتصادی-استودیو معین-کرج
پکیج طلائی عروس - استودیو معین کرج
فیلم و عکس مراسم - استودیو معین کرج
عکاسی آتلیه کودک-استودیو معین کرج
باغ عکاسی کودک شهریار
فرمالیته اقتصادی-استودیو معین-کرج

انواع سبک های عکاسی فرمالیته

فرمالیته از مراسم و تشریفاتی است که زوج ها می توانند پیش از مراسم عروسی اصلی برگزار کنند. و عکاسی فیلمبرداری فرمالیته تجربه ی شگفت انگیز و لذت بخشی برای عروس و داماد پیش از ازدواج است.

عکاسی فرمالیته  و کلیپ فرمالیته را با توجه به لوکیشن و تعداد روزهای تعیین شده برای تصویربرداری می توانیم به دو دسته تقسیم کنیم:

دسته ی اول معمولا عکاسی و تصویربرداری در یک روز و طی چند ساعت انجام می شود. در این حالت عروس و داماد همراه با عکاس خود به لوکیشن های مختلف مانند جنگل، باغ، رودخانه، برکه و مکان های دیگر می روند و عکاسی را انجام می دهند.

در دسته ی دوم زوج جوان در یک سفر چند روزه خارج از کشور به همراه تیم عکاسی، عکاسی فرمالیته خود را انجام می دهند. البته هزینه ها در این نوع متفاوت از نوع اول محاسبه می شود. چون تمام هزینه سفر، اسکان و موارد دیگر باید در یک پکیج همراه با هزینه عکاسی محاسبه شود.

سبک های مختلف عکاسی

احتمالا در عکس های فرمالیته ای که تاکنون از مراسم آشنایان و یا دوستانتان دیده اید، متوجه شده اید که همه ی آن ها در یک سبک نیستند. برای عکاسی فرمالیته سبک های متفاوتی وجود دارد. که بهتر است قبل از اقدام برای آن، سبک عکاسی متناسب با روحیات و علاقه خودتان را پیدا کنید.

سبک کلاسیک

سبک کلاسیک را می توان قدیمی ترین سبک در عکاسی فرمالیته دانست. عکاسی به سبک کلاسیک به این روش است که عکاس دقیقا به شما می گوید چه کاری انجام دهید؟ به کجا نگاه کنید؟ یا چه ژستی بگیرید. شاید این سبک به نظر شما خشک و جدی به نظر برسد. اما ترفندها و خلاقیت هایی در این سبک استفاده می شوند تا عکس ها طبیعی، راحت و زیبا به نظر برسند.

سبک رئال

عکاسی رئال دقیقا نقطه مقابل عکاسی کلاسیک است. به این روش که عکاس از شما می خواهد تماما رفتارهای عادی خودتان را داشته باشید، با هم صحبت کنید، یکدیگر را در آغوش بگیرید و در تمام این مدت از شما عکاسی و فیلمبرداری خواهد شد.

سبک دراماتیک

عکاسی دراماتیک روش دیگری از عکاسی و ساخت کلیپ های فرمالیته است که در آن خلاقیت، هنر و نور حرف اول را می زند. همانطور که از اسم این سبک مشخص است، نتیجه آن عکس هایی با جلوه خاص هنری و قالبی نسبتا رمانتیک است. عکس هایی که هنگام غروب و در نور نارنجی رنگ آن گرفته می شوند مثالی از این سبک هستند.

عکس فرمالیته

عکاسی فرمالیته

سبک آرتیستی

عکاسی آرتیستی سبک منحصر به فردی از عکاسی فرمالیته است که ژست های هنری، نورپردازی حرفه ای، استفاده از لوکیشن های خاص و تجهیزات مخصوصی برای آن استفاده می شود تا عکس حالتی حرفه ای و بی نقص داشته باشد. در عکاسی آرتیستی از ژست های غیرمعمول و با هارمونی خاص تری استفاده می شود.

سبک لاکچری یا سلطنتی

همانطور که اسم این سبک به شما می گوید، هزینه زیادی را برای عکاسی در سبک سلطنتی باید پرداخت کنید. عکاسی که شامل عکس هایی در کالسکه، کشتی، اسب و وسایل لوکس و لاکچری یا در لوکیشن های عمارت گونه می شود.

سبک وینتیج

عکاسی وینتیج عکس های شما را به دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی می برد. عکس هایی که در آن کلاه، لباس، اکسسوری ها و ماشین های قدیمی حضور دارند. و حتی در کلیپ های فرمالیته وینتیج از موسیقی های قدیمی نیز استفاده می شود.

چه سبکی برای عکاسی فرمالیته شما بهتر است؟

انتخاب سبک عکاسی فرمالیته به مواردی مانند علاقه و روحیات شما، لوکیشن موردنظر، انتخاب آتلیه و بودجه شما بستگی دارد. نتیجه عکاسی در هر یک از این سبک ها می تواند زیبا و فوق العاده باشد. اما این نکته را فراموش نکنید که یک عکاس حرفه ای عکس های زیبا تری در هر سبک می تواند از شما ثبت کند. پس در انتخاب عکاس خود دقت زیادی به خرج بدهید. و حتما پیش از عقد قرارداد با آتلیه خود درمورد سبک مورد نظرتان با آن ها صحبت کنید تا بهتر بتوانند در انتخاب عکاس و لوکیشن عکاسی فرمالیته به شما کمک کنند.

عروس
عروس و جشن
عکاسی خانواده
خانواده بارداری نوزاد کودک
تصویر برداری پرتره و هنری
پرتره و هنری
لگو خدمات عکس پرسنلی
پرسنلی
صنعتی و تبلیغاتی
صنعتی و تبلیغاتی
سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

به وبسایت ما خوش آمدید ، در خبرنامه ما ثبت نام کنید

با ثبت نام در خبرنامه وبسایت ما ، از اخبار و تخفیف ها مطلع شوید

[mc4wp_form id="74"]

از اخبار و تخفیف های وبسایت ما خبردار شوید

سایدبار