فرمالیته اقتصادی-استودیو معین-کرج
پکیج طلائی عروس - استودیو معین کرج
فیلم و عکس مراسم - استودیو معین کرج
عکاسی آتلیه کودک-استودیو معین کرج
باغ عکاسی کودک شهریار
فرمالیته اقتصادی-استودیو معین-کرج
گردهمایی روسای اتحادیه های مراکز استانهای کشور

گردهمایی روسای اتحادیه های عکاسان مراکز استانهای کشور

به گزارش روابط عمومی اتحادیه عکسان و تصویربرداران تهران، در تاریخ یکشنبه ۱۴۰۲/۱/۲۷، جلسه روسای اتحادیه های مراکز استان کشور با حضور ۳۱ نفر از روسای اتحادیه های مراکز استان کشور، در سالن اجتماعات اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران برگزار شد. این جلسه با حضور حداکثری روسای اتحادیه ها و یا نمایندگان مراکز در تهران و به میزبانی هیات مدیره محترم اتحادیه تهران برگزار گردید.

همچنین با استناد به صحبت های جناب آقای رسوال زاده، ریاست محترم اتحادیه عکسان و فیلمبرداران اردبیل، در این جلسه، به موضوعاتی مانند پیگیری مشکلات صنفی و دفاتر پلیس+۱۰ پرداخته شد. برخی از موضوعات مورد بحث در این جلسه عبارت بودند از کاندیداتوری آقای شهاب ناصری در انتخابات اتاق اصناف ایران و تاثیر انتخاب ایشان در پیشبرد اهداف عکاسان کشور.

پس از صحبت در مورد این موضوعات، جلسه اصلی با معرفی حاضرین آغاز شد و همه روسا به اظهارنظر پرداختند که اکثر قریب به اتفاق شرکت کنندگان با استخدام وکیل و کمک مالی موافقت کردند. در ادامه جلسه، ۹ نفر بعنوان کارگروه دائم جهت معرفی به اتاق ایران و اتخاذ تصمیمات بعدی انتخاب شدند که عبارتند از قاسمی، ناصری، یاوری، منوری، دائمی، رسول زاده، برفر، ویشکایی و حدادی که بلافاصله پس از پایان جلسه، اولین جلسه کارگروه تشکیل و تصمیمات مهمی اتخاذ شد.

رئیس اتحادیه تهران آقای یاوری

در این جلسه، موضوعاتی همچون مشکلات اعضای صنف، پیشرفت صنعت عکاسی و فیلمبرداری، نحوه بهره‌برداری از فناوری‌های جدید و همچنین مشارکت اتحادیه‌ها در برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف بحث و تبادل نظر شد.

در ابتدای جلسه، آقای یاوری به عنوان میزبان جلسه، خوش‌آمدگویی کرد و به معرفی رؤسای اتحادیه‌های مراکز استانی پرداخت. سپس، به بررسی مشکلات و مسائل مختلف اعضای صنف پرداخته شد که از جمله آن‌ها می‌توان به عدم تعریف حقوق برای فیلم‌های تبلیغاتی و عدم پرداخت مطابق با زمان فیلم‌برداری، مشکلات در اخذ پروانه‌های تجاری و ارائه خدمات بهتر به مشتریان اشاره کرد.

در این جلسه، نیز به بررسی موضوعات مرتبط با پیشرفت صنعت عکاسی و فیلمبرداری پرداخته شد. بررسی تاثیر استفاده از فناوری‌های جدید و ارائه خدمات بهتر به مشتریان، از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین در این جلسه، مسئله مشارکت اتحادیه‌ها در برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف بحث و تبادل نظر شد. رؤسای اتحادیه‌ها از همکاری با دیگر اتحادیه‌ها و نهادهای مرتبط حمایت کردند و اعلام کردند که آمادگی دارند در هر برنامه‌ای که برای پیشرفت صنعت عکاسی و فیلمبرداری برگزار می‌شود، به عنوان همکار و یا حامی حضور داشته باشند.

پس از اتمام جلسه، روسای اتحادیه ها و نمایندگان مراکز با نتایج مثبت این جلسه، از تهران با امید به پیشرفت صنف عکاسی به سمت شهرها و استان های خود بازگشتند.

اگرچه این جلسه فقط یک رویداد سالانه بود، اما اهمیت آن برای صنف عکاسی بسیار بزرگ بود. با حضور روسای اتحادیه های استانی، مشکلات و نیازهای صنف عکاسی در سراسر کشور به دقت بررسی شدند و تصمیماتی برای حل این مشکلات گرفته شد. همچنین، با تشکیل کارگروه دائمی و انتخاب اعضای آن، قطعی شد که مسائل صنف عکاسی به صورت مداوم پیگیری و حل خواهند شد.

به طور خلاصه، این جلسه باعث ایجاد یک فضای مشارکت و هم‌افزایی بین روسای اتحادیه های استانی و نمایندگان مراکز شد و برای حل مشکلات و پیشرفت صنف عکاسی گامی بسیار مهم به شمار می‌آید.

عروس
عروس و جشن
عکاسی خانواده
خانواده بارداری نوزاد کودک
تصویر برداری پرتره و هنری
پرتره و هنری
لگو خدمات عکس پرسنلی
پرسنلی
صنعتی و تبلیغاتی
صنعتی و تبلیغاتی
سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

به وبسایت ما خوش آمدید ، در خبرنامه ما ثبت نام کنید

با ثبت نام در خبرنامه وبسایت ما ، از اخبار و تخفیف ها مطلع شوید

[mc4wp_form id="74"]

از اخبار و تخفیف های وبسایت ما خبردار شوید