فرمالیته اقتصادی-استودیو معین-کرج
پکیج طلائی عروس - استودیو معین کرج
فیلم و عکس مراسم - استودیو معین کرج
عکاسی آتلیه کودک-استودیو معین کرج
باغ عکاسی کودک شهریار
فرمالیته اقتصادی-استودیو معین-کرج

فرمالیته در چه فصلی بهتر است؟

اگر فرصت زیادی تا مراسم عروسیتان دارید، شاید بارها به این موضوع فکر کرده باشید که بهتر است برای فرمالیته در چه زمانی اقدام کنید؟ اینکه به آب و هوا یا فصل خاصی علاقه دارید می تواند اولین ملاکتان برای انتخاب باشد. اما به این نکته هم توجه کنید که فرمالیته در هر فصل جدا از زیبایی ها، مزایا و معایبی دارد.

فرمالیته در بهار

فصل بهار انتخاب خوبی برای داشتن فیلم ها و عکس های رنگارنگ در لا به لای گل ها و شکوفه هاست. اگر عکاسی در فضای باز و باغ را دوس دارید، ایده های خلاقانه ی عروس و دامادی زیادی را می توانید در فصل بهار عکاسی کنید. همچنین آب و هوای مناسب تر در فصل بهار باعث می شود خودتان هم بیشتر از این فعالیت لذت ببرید و آزرده نشوید. زیرا نه سرما و برفی در کار است و نه گرمای شدید تابستان را تجربه می کنید.

تنها چیزی که می تواند برایتان کمی مشکل ساز شود تمایل بیشتر عروس و داماد ها به رزرو تایم عکاسی و برگزاری مراسم در فصل بهار است. اگر به موقع برای رزرو و بستن قراردادها اقدام نکنید، شاید فرصت را از دست بدهید. بهترین زمان برای عکاسی فرمالیته در فصل بهار می تواند اوایل فروردین تا اواخر اردیبهشت باشد.

فرمالیته در تابستان

وقتی کلمه ی تابستان به گوشمان می خورد، اولین چیزی که در ذهنمان مجسم می شود گرمای طاقت فرسا و آفتاب سوزان است. اما جالب است بدانید انتخاب و توصیه خیلی ها برای عکاسی فرمالیته فصل تابستان است.

در این فصل خبری از غافلگیری های آب و هوایی نیست، افراد بیشتری در دسترس شما هستند تا کمکتان کنند و از تایم طلوع و غروب خورشید هم می توانید برای عکاسی های خلاقانه بهره ببرید.

چیزی که باید در نظر بگیرید گرمای هواست که بهتر است تایم عکاسیتان به ساعات اول صبح نزدیک تر باشد. بهترین زمان عکاسی فرمالیته در تابستان اواسط مرداد تا آخر شهریور است.

فرمـالیته در پاییز

اگر متولد پاییز باشید یا به فصل پاییز علاقه داشته باشید، حداقل یک بار خودتان را با لباس عروسیتان درمیان برگ های زرد و نارنجی تصور کرده اید. این ایده تنها یک رویا نیست. چرا که نه. می توانید فرمالیته مورد نظر خود را در پاییز عکاسی کنید.

در اوایل پاییز بخاطر گرم یا خیلی سرد نبودن هوا با هر لباس و مدل مویی که مدنظرتان است به راحتی عکاسی می کنید. بدون آن که خسته یا اذیت شوید. تنها مسئله ای که باید در نظر گرفت آب و هوای نامتعادل پاییزی است. بهتر است اخبار آب و هوا را بیشتر دنبال کنید.

فرمالیته در زمستان

تعداد مراسم هایی که در زمستان برگزار می شوند کمتر از فصول دیگر است. چون هر کسی دوست ندارد در یک روز سرد و یخبندان خانه ی گرمش را برای عکاسی ترک کند. اما زمستان برای بعضی ها جذابیت و محبوبیت خاصی دارد.

می توانید در یک روز برفی برای عکاسی فرمالیته بروید. ترکیب سفیدی لباس عروس و برف می تواند تصاویر چشم گیری را خلق کند. برای علاقمندان به عکس های مینیمال این ترکیب انتخاب خوبی است. همچنین بخاطر اینکه تعداد علاقمندان به عکاسی و برگزاری مراسم در زمستان کم است، با دست بازتری می توانید لوکیشن مورد نظرتان را رزرو کنید.

مشاهده مطالب بیشتر در سایت آفیشیار

عروس
عروس و جشن
عکاسی خانواده
خانواده بارداری نوزاد کودک
تصویر برداری پرتره و هنری
پرتره و هنری
لگو خدمات عکس پرسنلی
پرسنلی
صنعتی و تبلیغاتی
صنعتی و تبلیغاتی
سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

به وبسایت ما خوش آمدید ، در خبرنامه ما ثبت نام کنید

با ثبت نام در خبرنامه وبسایت ما ، از اخبار و تخفیف ها مطلع شوید

[mc4wp_form id="74"]

از اخبار و تخفیف های وبسایت ما خبردار شوید

سایدبار