فرمالیته اقتصادی-استودیو معین-کرج
پکیج طلائی عروس - استودیو معین کرج
فیلم و عکس مراسم - استودیو معین کرج
عکاسی آتلیه کودک-استودیو معین کرج
باغ عکاسی کودک شهریار
فرمالیته اقتصادی-استودیو معین-کرج

بوت کمپ تخصصی عکاسی عروس

پنجمین بوت کمپ تخصصی عکاسی، با مزمون تکنیکهای خلاقانه عکاسی ودینگ، در مرکز تربیت مربی استان البر،ز برگذار شد

بوت کمپ تکنیک های خلاقانه در عکاسی wedding

روز یکشنبه ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۳ پنجمین بوت کمپ تخصصی عکاسی، توسط شورای عکاسی انجمن هنرهای تجسمی استان البرز و با مشارکت اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران کرج در مرکز تربیت مربی فنی حرفهای استان البرز برگذار گردید.

در این جلسه آموزشی، آقای آرش اشرفی به عنوان مدرس، پیرامون اصول پایه در عکاسی و همچنین تکنیکهای خلاقانه در عکاسی عروس(wedding) مباحثی را عنوان و تشریح کردند.

در این بوت کمپ که بیش از ۳ ساعت بطول انجامید، پس بیان توضیح مختصری از خصوصیات اخلاقی یک عکاس عروس(wedding) و همچنین تشریح ملزومات و تجهیزات موردنیاز برای عکاسی ودینگ، به بیان نکات کلیدی و خلاقانه در این نوع عکاسی پرداختند.

اشرفی در این جلسه آموزشی، اقدامات لازم برای عکاسی ودینگ را به ترتیب زیر بیان کرده و توضیحات مختصری پیرامون آنها بیان کردند.

  • شروع عکاسی در روز مراسم(عکاسی باغ و عمارت عروس)
  • رفتن به سمت مراسم
  • ماشین عروس
  • ورود به عقد
  • عکسهای یادگاری
  • ورود به سالن و آتش بازی
  • رقص اول
  • رقص جمعی
  • کیک و رقص چاقو
  • تانگو
  • شاید پرتاب دسته گل (و سایر رسومات محلی)

در طول جلسه دقایقی به پرسش و پاسخ پیرامون مباحث مطرحه پرداخته شد.

آقای اشرفی در پاسخ به نکته مورد اشاره  بنده به عنوان یکی از شرکت کنندگان، پیرامون لزوم هماهنگی با مدیر پروژه، جهت برآورده شدن مفاد قرارداد و همسان سازی با نمونه کارهای ارائه شده ابراز داشتند : معمولا عروس و دامادها عکاس خود را قبل از عقد قرار داد، از پیجها انتخاب میکنند و با توجه به شناخت توانائی های عکاس از استودیو دارها میخواهند که حتما فلان عکاس باید در مراسم من عکاسی کند و به این ترتیب نیازی به هماهنگی با مدیر پروژه نخواهد بود.

در پایان این بوت کمپ، جناب آقای سعید امیدواری و آقای مسلم سلیمانی از طرف اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران کرج، در جلسه حاضر شدند.

آقای امیدوار  ضمن ابراز خرسندی از برگذاری این جلسه آموزشی، از هنرجویان دعوت نمودند پس از تکمیل دوره های آموزشی نسبت به اخز مجوزات لازم از اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران اقدام نمایند.

و در نهایت، ضمن تقدیر و تشکر از آقای آرش اشرفی به عنوان مدرس، یک لوح تقدیر از طرف شورای عکاسی انجمن هنر های تجمسی استان البرز، توسط آقای سعید امیدوار به ایشان تقدیم شد.

این بوت کمپ بصورت رایگان برگذار شد و در صورت درخواست شرکت کنندگان با پرداخت مبلغ ۲۵۰هزارتومان یک برگه گواهی حضور در جلسه آموزشی ۳ ساعته صادر و تحویل می گردید.

عروس
عروس و جشن
عکاسی خانواده
خانواده بارداری نوزاد کودک
تصویر برداری پرتره و هنری
پرتره و هنری
لگو خدمات عکس پرسنلی
پرسنلی
صنعتی و تبلیغاتی
صنعتی و تبلیغاتی
سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

به وبسایت ما خوش آمدید ، در خبرنامه ما ثبت نام کنید

با ثبت نام در خبرنامه وبسایت ما ، از اخبار و تخفیف ها مطلع شوید

[mc4wp_form id="74"]

از اخبار و تخفیف های وبسایت ما خبردار شوید

سایدبار