وب سایت عکاسی خوب و 7 نکته مورد نیاز برای ساخت آن

ایجاد یک وب سایت عکاسی کار مهمی برای هر عکاس منظره است. زمانی که می خواهید فروش عکس های خود را شروع کنید، نیاز به وب سایت ها، بیشتر و بیشتر می شود. این وب سایت به مخاطبان فرصتی را می دهد تا شخصیت شما بشناسند و به ایجاد اعتماد شما کمک می کند.

اینستا گرام یک راه عالی برای جذب مخاطب است، اما یک وب سایت بسیار کار آمدتر است. یک وب سایت به مشتریان کمک می کند تا در مورد کار شما پرس و جو کنند و معمولا اولین صفحه ای است که افراد هنگام جستجوی نام شما در Google مشاهده می کنند. اما چند فاکتور مهم وجود دارد که باید در هنگام ساخت اولین وب سایت خود در نظر بگیرید.

براساس ویژگی های موجود در بررسی سایت های عکاسان حرفه ای، تنها چیزی که واقعا مورد نیاز است یک شبکه تصویر یا نوار لغزنده تمام صفحه، یک لوگوی خوب، یک صفحه درباره، و فرمی برای تماس مشتریان با شما است. بهترین سایت ها سریع بارگذاری می شوند و تصاویر را بر روی صفحه غالب می کنند.

خبر خوب این است ساخت وب سایت برای عکاسی بسیار آسان است. مهم نیست از کدام سیستم مدیریت محتوا (CMS) استفاده می کنید. فقط با صرف یک آخر هفته برای ساخت سایت خود، می توانید نتایج بسیار عالی را به دست آورید. زمانی که می خواهید آثار خود را در گالری ها نمایش دهید یا به دنبال بستن قرار دادهای عکاسی هستید، وب سایت تاثیر بسیاری زیادی می تواند داشته باشد.

وردپرس، Wix یا Squarespace چیست؟

وردپرس، Wix یا Squarespace چیست؟ - آفیشیار
تصاویر برای وب باید کوچک باشند، در غیر این صورت، زمان بارگذاری وب سایت شما را به خطر می اندازند.

هنگامی که برای اولین بار شروع به کار می کنید، دانستن اینکه دقیقا از کدام سازنده وب سایت، که به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا نیز شناخته می شود، استفاده کنید، بسیار دشوار است. در پایان روز، هر گزینه موجود توانایی ایجاد یک وب سایت نمونه کار خوب را خواهد داشت.

بزگترین تفاوت بین آنها سرعت صفحه و مدت زمانی است که باید برای آنها بگذارید. وردپرس منعطف ترین CMS موجود در جهان است، اما شیب دارترین منحنی یادگیری را نیز دارد. تقریبا 70 درصد وب سایت ها از طریق وردپرس ایجاد می شوند. زیرا منبع باز است و برای هر مشکلی که ممکن است با آن مواجه شوید راه حل دارد.

وردپرس CMS مورد علاقه من برای ساختن وب سایت عکاسی بوده است. اما من اغلب به عکاسان جدید توصیه می کنم از Squarespace استفاده کنید. Squarespace گران تر است، اما دستیابی به نتایجی با ظاهر حرفه ای در کوتاه ترین زمان آسان تر است. این CMS تم های آماده زیادی دارد. به همین دلیل می تواند وب سایت های زیبایی را به وجود بیاورد.

من همیشه به سازندگان وب سایت جدید توصیه کرده ام که از Wix دوری کنند، زیرا Wix یکی از کند ترین سیستم های مدیریت محتوا در اینترنت است. استفاده از آن آسان است، اما سرعت صفحه یک فاکتور مهم زمانی است که مردم به وب سایت شما مراجعه می کنند. اگر صفحه فورا بارگیری نشود، به احتمال زیاد آنها سایت شما ترک کرده و دیگر برنخواهند گشت.

همچنین گزینه های بسیار دیگری وجود دارد که عکاسان می توانند از آنها استفاده کنند که حتی ساده تر هستند. Slickpic ،500px، و حتی Adobe گزینه هایی برای ساختن وبسایت های نمونه کار دارند که واقعا جالب به نظر می رسند و استفاده از آنها ارزان و آسان است.

تنها بهترین کارهای خود را در وب سایت عکاسی قرار دهید

تنها بهترین کارهای خود را در وب سایت عکاسی قرار دهید - آفیشیار
تصویر همه چیز است.

من نمی توانم به اندازه کافی روی این موضوع تاکید کنم و ممکن است صدها عکس وجود داشته باشد که در اینستا گرام پست می کنید تا مخاطبان خود را افزایش دهید. اما اکثر عکاسان، از جمله من، تنها 15 یا 20 عکس دارند که در هر زمان به آنها بسیار افتخار می کنند. هنگامی که در حال ساختن یک نمونه کار هستید، مطمئن شوید که فقط آن 15 تصویر برتر را قرار می دهید.

عکس های فوری یا تصاویری که بهترین نیستند، فقط حواس مخاطب را پرت می کنند. شما می خواهید بهترین اقدم خود را به کار بگیرید تا مخاطبانی که نمونه کارهای شما را مشاهده می کنند در تمام مدتی که به سایت شما نگاه می کنند کاملا مجذوب شوند.

مزیت دیگر این است که سرعت وب سایت شما را حفظ می کند. بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که وب سایت خود را با صد تصویر بارگذاری کنید، که باعث می شود بیننده وقتی می خواهد سایت شما را ببیند مجبور شود محتوایی به ارزش 20 مگابایت بارگذاری کند. اگر آنها روی تلفن همراه هستند، منتظر بارگذاری آنها نخواهد بود. حتی دکستاپ، اکثر کاربران حاضر نخواهند بود آنقدر منتظر بمانند.

بنابراین هنگامی که بهترین کار خود را انتخاب کردید، به بخش بعدی بروید تا ببینید چگونه تصاویر را در وب سایت بارگذاری می کنم.

بارگذاری تصاویر در وب سایت عکاسی

بارگذاری تصاویر در وب سایت عکاسی - آفیشیار
بزگترین عاملی که سرعت وب سایت را کند می کند، حجم تصاویر است.

بزگترین عاملی که سرعت وب سایت را کند می کند، حجم تصاویر است. منطقی است که به عنوان یک عکاس حرفه ای، بهترین تصاویرتان را به نمایش بگذارید. اما اگر آنقدر با کیفیت هستند که لود شدن سایت شما در تلفن همراه بین 15 تا 20 ثانیه طول می کشد، هیچ کس به اندازه کافی برای دیدن آنها نمی ماند.

مشکل این است که تصاویر با بهترین کیفیت در چاپ خوب به نظر می رسند. اما صفحه نمایش های کامپیوتر نمی توانند تصاویر را به روشی که یک چاپگر می تواند ارائه دهد. بنابراین بسیاری از آن جزئیات سطح بالا حتی نشان داده نمی شود. بسیاری از خدمات مانند فیس بوک و اینستاگرام کیفیت تصویر را پایین می آورند تا سریعتر بارگذاری شود. برای آنها، کیفیت تصویر به اندازه بارگذاری تصویر قبل از اینکه کاربر آن را در صفحع خود ببیند، مهم نیست.

بنابراین بهترین تنظیمات صادرات هم برای رسانه ها ی اجتماعی و هم برای وب سایت ها کار خواهد کرد. هنگامی که من تصاویر خود را در وبسایت بارگذاری می کنم، از تنظیمات زیر استفاده می کنم:

  • 1920px on the long edge
  • Jpeg
  • sRGB Color
  • 72 DPI
  • 70% quality

استفاده از این ترکیب باعث می شود اکثر تصاویر من حدود 400 کیلوبایت باشند. به اندازه تصاویر که در سایت های مانند آمازون، سفورا یا وال مارت می بینید کوچک نیست، اما به اندازه ای کوچک است که هنوز به خوبی در وب سایت من ارائه می شوند. مزیت دیگر استفاده از تصاویر کوچک این است که اگر شخصی تصویر شما را دانلود کند، بدون پرداخت حقوق، وضوح تصویر بالایی را نخواهد داشت. حل این مشکل بسیار مشکل است، زیرا دانلود تصاویر از وب بسیار آسان است حتی اگر صاحب سایت سعی کند این عملکرد را مسدود کند.

لوگوی خود را داشته باشید

ویژگی بعدی این است که یم لوگوی خوب برای وب سایت خود بسازید. ساختن یک لوگوی بد آسان است. بسیاری از سازندگان لوگو رایگان وجود دارند که می توانند به شما در انجام این کار کمک کنند. اما یکی از اولین تاثیراتی که وب سایت شما حتی قبل از تصاویر خواهد گذشت، کیفیت لوگو است.

نشان واژه شما نام تجاری شماست و در کارت های ویزیت و مکان هایی مانند Google My Business که حتی قبل از تصاویر شما نشان داده می شود، استفاده می شود.

اگر از سرویسی مانند Fiverr استفاده می کنید، آماده باشید حداقل 100 دلار برای لوگوی خوب بپردازید. بسیاری از فروشندگانی که نرخ های پایین تری دریافت می کنند، طرح های قدیمی را بازیافت می کنند. این طرح ها شبیه آن چیزی که در ذهن شما وجود دارد نیست.بهترین توصیه هنگام کار با طراحان این است که به جای اینکه فقط از آنها بخواهید هر لوگویی بسازند، همیشه نمونه هایی از آنچه می خواهید داشته باشید.

اگر بدانید چه می خواهید، آنها می توانند طرحی متناسب با شما ایجاد کنند.

یک صفحه «درباره من» برای وب سایت عکاسی خود طراحی کنید

فواید صفحه درباره من در وب سایت عکاسی

شما نمی توانید فقط تصویری از خورتان قرار دهید، بدون اینکه فرمی برای پرس و جوهای تجاری قرار دهید و انتظار کسب سود داشته باشید. آنها بهترین شانس موفقیت را دارند، بهتر است یک صفحه درباره من بسازید که تصویری از خودتان و چند پارگراف در مورد آنچه در عکاسی بیشتر دوست دارید را نشان دهد. هرچه بتوانید اطلاعات بیشتری را در آن جا دهید، بهتر است.

در واقع، اکثر افرادی که به صفحه درباره من شما می آیند برای این است که، تا مطمئن شوند که شما یک فرد واقعی هستید. با گذشت زمان، می توانید در آن صفحه رزومه کاری خود یا جوایز خود را را بگذارید.

دلیل دیگری که نیاز به صفحه درباره من است، این است که به مردم و Google اجازه می دهد بدانند که شما در منطقه محلی آنها خدماتی را ارائه می دهید. هنگامی که مردم نام شما را جستجو می کنند، گوگل باید شناسایی کند که این وب سایت متعلق به چه کسی است . نه فقط یک ربات که عکس های شما را از فیس بوک و اینستاگرام می گیرد.

دلیل ایجاد صفحه درباره من در وب سایت

برای افراد معمولی، مهم است که در مورد مکان و نوع عکاسی که انجام می دهید صحبت کنید. اگر وب سایت شما نمی گوید که در کجا خدمات می دهید، احتمالا به افرادی که در محدوده شما نیاز به پیدا کردن یک عکاس دارند دسترسی نخواهید داشت. این اطلاعات را در مورد موقعیت مکانی خود تا حد امکان برجسته کنید و به مردم اطلاع دهید که آیا مایل به سفر هستید یا خیر.

قدم مورد نیاز بعدی ایجاد راهی برای تماس افراد با شما است. در عصر مدرن، میلیاردها ربات وجود دارد که در اینترنت برای دریافت اطلاعات رایگان برای ارسال هرزنامه به شما خزیده اند. بنابراین همیشه بهتر است از فرم تماس استفاده کنید. مردم از فرم ها چندان خوششان نمی آید، اما بهتر از این است که صندوق ورودی خود را با ایمیل هایی که شماره کارت اعتباری شما را درخواست می کنند، پرکنید.

ساخت وبلاگ برای وب سایت عکاسی

ساخت وبلاگ برای وب سایت عکاسی - آفیشیار
اگر عاشق نوشتن هستید، وبلاگ می تواند راهی عالی برای دستیابی به مشتریان جدید و اثبات اینکه در زمینه کاری خود متخصص هستید، باشد.

وبلاگ ها صفحاتی هستند که عکاسان از این طریق موفقیت های زیادی را کسب کرده اند. پست های وبلاگ راهی فوق العاده برای نشان دادن بخشی از شخصیت شما به مشتریان است.ایجاد پست می تواند به جذب مشتریان بیشتر به سایت شما کمک کند.

می توانید پست هایی درباره گزینه های مختلف محل برگزاری مراسم عروسی در شهر، جالب ترین مکان ها برای عکاسی یا نکاتی درباره نحوه عکاسی از این نوع خاص بنویسید.

نوع پست های که برای وبلاگ را می نویسید، نشان می دهد شما یک عکاس خبره هستید. این نوع محتوا می تواند به جذب مشتریان جدید به کار شما کمک کند که در غیر این صورت شما را پیدا نمی کردند. و از این طریق به وعده های خود عمل کنید.

البته این یک مرحله اختیاری است. اگر از نوشتن لذت نمی برید، پس وبلاگ ننویسید. اگر دوست ندارید این کار را انجام دهید، در پست های شما با این روش مواجه می شود. و این می تواند در دراز مدت به کل وب سایت شما آسیب برساند.

تجزیه و تحلیل و ردیابی

تجزیه و تحلیل و ردیابی - آفیشیار
گوگل آنالیتیکس و کنسول جستجو نشان می دهند که آیا وب سایت شما به همان اندازه که باید کار می کند یا خیر.

آخرین مرحله راه اندازی Google Analytics و Seach Console است. هر سازنده وب سایتی راهی برای نصب ردیابی Google Analytics در وب سایت شما خواهد داشت. با استفاده از این ابزارها، می توانید ببینید که کاربران چگونه محتوای شما را پیدا می کنند. و همچنین می توانید ببینید که آیا وقتی به صفحه شما می آیند آیا مشکلی دارند یا خیر.

برای مثال اینستاگرام را در نظر بگیرید. با استفاده از گوگل آنالیتیکس، می توانید پیدا کنید که کدام پست بیشترین ترافیک را به سایت شما ارسال کرده است. سپس، می توانید یاد بگیرید که چگونه در آینده محتوای بهتری تولید کنید. اما همچنین ممکن است مشاهده کنید که مخاطبان سایت شما را بارگیری می کنند و در عرض 5 ثانیه آن را ترک می کنند. با دیدن آن، یاد خواهید گرفت که بهینه سازی هایی برای افزایش سرعت سایت یا بالا بردن محتوای مهم در صفحه انجام دهید.

منبع: www.photographyacademy.com

نظر دهید

پاسخ دهید

آفیشیار
Logo
بازیابی رمز عبور
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0
سبد خرید