فرمالیته اقتصادی-استودیو معین-کرج
پکیج طلائی عروس - استودیو معین کرج
فیلم و عکس مراسم - استودیو معین کرج
عکاسی آتلیه کودک-استودیو معین کرج
باغ عکاسی کودک شهریار
فرمالیته اقتصادی-استودیو معین-کرج

آشنایی با نحوه چاپ عکس های موبایل

چاپ عکس های موبایل چگونه انجام می شود؟

چاپ عکس های موبایل را با چه روشی انجام بدهیم؟ با توجه به اینکه امروزه دوربین گوشی های هوشمند بسیار قدرتمند هستند همین امر باعث شده که عکس گرفتن با گوشی یک تفریح لذت بخش به شمار بیاید. برخی از افراد تمایل دارند که عکس های درون گوشی خود را چاپ کنند تا به این ترتیب یک آلبوم فیزیکی داشته باشند. برای چاپ عکس های گوشی روش هایی وجود دارد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

چاپ عکس با پرینتر - ofishyar

چاپ عکس ها با پرینتر وایرلس

چاپ عکس های موبایل با استفاده از پرینترهای وایرلس یکی از ساده ترین روش ها است. با استفاده از این دستگاه ها فایل چاپی را به شکل مستقیم برای پرینتر ارسال می کنند. پرینترهای وایرلس این امکان را برای شما به وجود می آورند که بتوانید به راحتی و بدون نیاز به کامپیوتر فقط به کمک وای فای عکس ها را به پرینتر ارسال کنید. پس از ارسال عکس ها برای پرینت گرفتن عکس ها در گوشی های اندروید از Google Cloud Print و برای گوشی های با سیستم عامل ios از Air Print استفاده کنید.

در هنگام چاپ عکس های گوشی های آیفون باید دقت داشته باشید که پرینتر مورد نظر از برنامه Air Print پشتیبانی می کند. سپس نسبت به این امر اقدام کنید. پس از اینکه از پشتیبانی برنامه Google Cloud Print برای گوشی های اندروید اطمینان حاصل کردید. می توانید اجازه چاپ عکسها را از طریق پرینتر صادر کنید. پس از اینکه تنظیمات چاپگر را چک کردید می توانید گالری عکس ها را باز کرده و عکس مورد نظرتان را انتخاب کنید. امروزه فناوری چاپ ابری گوگل به کاربران این امکان را داده است که هرکسی در هر کجا که هست با استفاده از لپ تاپ، کامپیوتر یا گوشی چاپ کنند. برای چاپ عکس های گوشی علاوه بر پرینتر خوب به یک کارتریج هم احتیاج دارید.

عروس
عروس و جشن
عکاسی خانواده
خانواده بارداری نوزاد کودک
تصویر برداری پرتره و هنری
پرتره و هنری
لگو خدمات عکس پرسنلی
پرسنلی
صنعتی و تبلیغاتی
صنعتی و تبلیغاتی
سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

به وبسایت ما خوش آمدید ، در خبرنامه ما ثبت نام کنید

با ثبت نام در خبرنامه وبسایت ما ، از اخبار و تخفیف ها مطلع شوید

[mc4wp_form id="74"]

از اخبار و تخفیف های وبسایت ما خبردار شوید

سایدبار